dimarts, 13 de novembre del 2012

Questionari: Projecte creatiu!

1-Sobre què/qui estàs fent la recerca al teu bloc?
Sobre en John Anthony Frusciante, Ex-guitarrista dels Red Hot Chili Peppers
2-Perquè creus que pot considerar-se art?
Principalment, per què la música ja esta considerada un art, però apart, per què amb la seva música intenta transmetre el que sent i el que viu el mes exacte posible creant sensacions amb la música.
3-Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament.
Vindré a clase a tocar una cançó meva, i abans de tocar-la, explicaré com vaig començar-la a fer i tot el que vaig anar cambiant ja que jo no se música teòrica i tinc una manera propia de fer la música.
4-Quines tècniques i/o materials et fan falta?
Em farà falta la meva guitarra, un amplificador, un cable jack per conectar de la guitarra a l'amplificador i opcionalment una pedalera per poder fer efectes.
5-Necessites que algú t'ajudi? Qui?
No necesito que ningu m'ajudi.
6-Quin títol tindrà la nova creació?
La canço es diu Stuff
7-Podràs portar la teva creació a l'exposició oral?
Sí, tocare en directe per tota la clase.
8-Com registraràs el procés? En video o fotografia?
En video
9-Quan creus que tardaràs en fer-ho?
Segurament amb el montatge i tal tardaré uns 4 dies.
10-Quins dies ho faràs?
En cuan tingui la plantilla començaré a fer-ho, tot i que desde ja estaré practicant constantment el que tindré que tocar.
11-Pots fer alguna part del projecte a l'escola?Sí, l'audició de la cançó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada